Lördagen 6 september!

Kände mig så sliten imorse!
Tänk vad lite smink kan göra?!?:)
Genom att bara noppa till ögon brynen & fylla i dom på & med 13 ton smink så man kan faktiskt känna sig lite finare.. & sen att få dra en hårborste kan utföra mirakel för håret! så idag fick håret nån slarvig vanlig hästsvans


Jätte suddig bild, men thats me today....



Sen fika några mackor


DESTINATION LEKPARKEN!:

Premiär för oss i denna lekpark! Finns på campingen! :) Lika roliga för oss stora som för dom små! LOVAR!! :)


Jätte stor gunga, plats för massa folk :)  Tilde Tindra Nova & Mamma Marie! :)


Fatta hur kul det såg ut!


Så jag fick ju SJÄLVKLART lov att pröva :)

Efter en lång LÅNG dag i 2 olika lekparker & en tur på stan va det dags att hem & äta middag!
Min meny idag erbjöd mig:
En rostad smörgås
2 stora nävar med räkor
1 bit lax
sallad
 En hel skivad advokado
Sockerärtor
1 tomat
gurka
 citron peppar
citron majonnäs
 MUMS! portionen va ENORM! typ mat för 2!

Men jag fick i mig allt utom typ 5 räkor!


Sen ikväll sen blire godis & nötter & film :)

vad ska ni göra denna lördag dÅ?
Trevlig helg!
om 3 dar fyller jag år :)
Tack och hej leverpastej!





Kommentarer
Postat av: jessiie

hihi de där snurran är super skoj. har sånna här med! :D vi slappar bara idag .. regnar bara! så har bara myst, så vi ska käka pizza o svulla i chips o dipp o godis ikväll! :D ha en bra kväll. kram

2008-09-06 @ 17:22:37
URL: http://jessiie.bloggagratis.se
Postat av: malin

Fan du e då inte liite snygg hjärtat! :) daamn ;)

Va mysigt ni ser u¨t å haft o vilken mumsig sallad!ge mej!!

håller på o våldtar ett baguettbröd nu (hmmm fan va snuskigt de där lät, ja menar såkalrt att jag ÄTER det)HAHAHAH

Men hursomhelst så äre ju inte så nyttigt.. hade hellre ätit din sallad! vetefan om ja orkar göra nån mat idag....



va blir d för film då?? PUUSSSSSSS

2008-09-06 @ 17:28:02
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/
Postat av: Malin

hihi.. nej men fan ja e fortfarande hungrig!!!! men för lat för att laga nå... :/



oreo cockies, du vet??? en drink gjord av de kakorna, o glass o massa gott, sen sprit, (men de smakade de inte) farligt farligt!!! hehe;P men förjävla god, den får vi testa när du kommer!! whiiiee



datorn e en ACER, de va de där jävla vista programmet som e så segt.. men ville itne läögga för mycke penagr på datan. så köpte till massa minne(de va inte så dyrt faktiskt) så nu e den itne alls seg!! I LOVE IT!



usch gillar all choklad UTOM plopp! haha ve tinte varför de e så. men de e nån speciell smak som ja inte gillar



hmmmm nejdu jag vet inte... ska fundera o återkommer isåfall;) PUSSSAR på världens snyggaste!!!

2008-09-06 @ 17:49:15
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/
Postat av: Malin

haha ja vet inte riktigt va de e för nån dator ja köpt! haha. men den heter acor emachines iaf.. kosta 3900:- sen köpte vi minne så de vart typ 4400:- men gör de!! gå in o be som stoppa i mer minne i den. eller så stoppar du in XP i den... jag hade tänkt o göra de me den här..men nu verkar den ju funka bra¨ändå..

Oj men lilla sötot då.. OREO KAKOR är ett måste!!!! ja ska köpa ett helt lager tills nästa gång vi ses!!!;)dom e amerikanska, men finns här i sthlm oxå. vet ej om de finns i mora.

googla som så ser du hur de ser ut. de är iaf VÄRLDENS GODASTE KAKOR!!sluurp



2008-09-06 @ 18:06:19
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/
Postat av: wooltiti

Åh, jag älskar sån där gunga som du sitter i. As rolig juh, haha...

Japp det är Jake gyllenhaal.Vet du inte vem det är? :o googla honom så kanske du känner igen han. Han är en skådis.

Jag har datorn i ett förråd som är långt ifrån sovrummet, haha....

2008-09-06 @ 18:46:57
URL: http://wooltiti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0