KVÄLLEN!

Träna dubbla pass, step up & Core :) känes så bra efter att man slickat ur alla skålar & slickepottar & vispar efter baket! :)


 Nu till er som undra va det var längst ner i bild på förra inläget så va det bara vanliga mördegs kaor me sylt =)
Så här ser dom ut efter att jag skurit till dom!

Dom vart goa =)


Och så mina kära SNODDAS :)

Nu är Sandra Fransson här & dricker lite the =)
FAN VA JAG HAR SYNDAT! har ätit enorma mängder av mina kakor! Än är det inte färdigbakat! Ska till tårta oxå, ska antingen börja i natt eller i ottan! SUCK!
Denna superkvinna hinner inte me sina bestyr på dygnets 24 timmar!!
Har dessutom veckan längsta dag! kommer komma hem tdigast 16.00! Sen senast kl 18 kommer det ju folk!
Drop in på fika imorrn nu!! BARA ATT KOMMA! men absolut inte en minut före 17.30 för jag kommer inte hinna duka fram något tills dess!
Så ska va lite social här nu!
+ måste föna håret & fixa! ÅÅÅÅ stress stress som vanligt här på vasagatan !
Ciao så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad gott det ser ut å va :)

2008-09-08 @ 20:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0