Kalas eller inte kalas?!

Bara 3 dagar kvar tills jag fyller år! Har inte ens orkat bry mig uti det.. Jag är alltid den som ska baka & fixa massa olika tårtor & kakor  & grejer och bjuder så många som möjligt... Men i år känns det INGENTING! hur ska man ha ork eller tid? Är det tantvarning?    haha
Går ju i skolan ända till 15.30.. hmm kanske kan förbereda allt på kvällen innan? ååå vet inte nå hur jag ska göra? Har mina kära vänner ens nå intresse av att komma hit på tisdag? isåfall blir det nog vid kl 18 tiden? Annars finns det ju inge tid.. eller bara ha drop in som jag brukar? jadu?
Hade man varit 12 år hade man inte ens behövt tänka på allt utan haft kalaset fixat redan :)  
Om man ändå hade fyllt år på en helg! Allt hade vart lättare då!
Skriv en rad eller ring mig eller skicka ett sms om ni e sugna på fika så jag vet om det finns intresse då! :D
Det är alltså på Tisdag nu den 9 september som "jag fyller 20"   har lovat mig själv att aldrig bli en dag äldre *hihi*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0