GOD NATT!

Om 1.5 timme fyller jag år! =) WIIEEE!! :D
Ska försöka somna nu! Men kommer säkert inte göra förens midnatt :) Ska se vilka som e först med att gratta mig :)
Har iaf vispat till lite fyllningar till tårtan nu för att underlätta allt.. Gud stressdag imorrn!
Har foto hala dagen :) Sen bild andra halvan, ska bli så skoj! Bara dom inte sjunger för mig i matsalen!!! Då kommer jag dö! Dom har sjungit för 2 elever hitills iaf sen vi börja!
ÅÅÅ besviken på mig själv för en sak, jag lovade mig själv att jag skull eåka till Norge innan jag fyllde år! Har  aldrig varit där. Det var ett av mina må här i livetl! *suck*
men man får väl komma på andra roliga mål nu då :D haha Kanske åka till Finland innan man fyller nästa gång el så?!? *asg*
jaja nu har jag inte tid me dig bloggen! Antingen sova eller städa eller fixa på tårtan! Men bloggen har jag inte tid att lägga mer tid på idag!
Bäddat rent i sängen oxå! Kommer sova som en prinsessa inatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0