Friluftsdagen!

Det va ju verkligen långt ifrån alla elever som dök upp denna dag! *host host* Vi va tex BARA tre stycken från våran bildklass. Jag Anette & Stina. Iaf bussen avgick från skolan kl 08.30. Åkte till Selbäck, Vi skulle gå en sträcka på 5.5 km till Rostberg., där skolan har en stuga :O)   Vissa jogga & vissa cykla osv, vissa åkte direkt till Rostberg oxå för den delen.. Men dom flesta valde att promenera 5.5 km sträckan.. Jag & Anette & 2 till tog iaf täten och vandra först av alla oss & vi kom oxå fram först, en stund före alla andra. va jätte anfåd & lite svettig, men mest BLÖT & sen vart jag frusen ganska fort!! Massa massäck :) Sen bjöds det på massa bullar, tappa räkningen på alla jag åt! minst 5 st! :) så gott! Bussen hem gick ju inte förens 14.40 så det fanns inte allt för mkt att göra... Somliga spela brännboll & vissa plocka bär,svamp .. Jag & Stina vi gick runt och fotade vi :)
Ett gäng satt bara inne i stugan oxå.. , den va ganska stor! 2 våningar & det eldades för fullt på båda våningarna oxå :)
Slänger in lite bilder här från dagen









   
Fotade LÅÅÅÅNGT över 100 bilder idag! men kan ju inte lägga upp alla! ÅÅÅ Vill ha en riktig kamera!
De va iag lite från dagen idag, som va ganska mysig, dock lite blöt, äger ju inga gummistövlar :(



Kommentarer
Postat av: johanna

Gud har du ärvt den där jackan nu, att ni inte slänger den där hemska jackan! =)

2008-09-11 @ 09:02:46
URL: http://jas0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0