Bärry!

Är det bara jag som fullkomligt älskar BÄRRY?!?! Idag handla jag en hel platta! såklat på ica maxi där en lös BÄRRY kostar endast 5.90kr!
Men jag får alltid typ panik när jag ska handla BÄRRY, för dom får absolut inte skakas så sylten blandar sig med yogurten! De e VIKTIGT! Just därför handlar jag alltid plattor! Bärryn måste va 110% ORÖRD!
Köper man dom lösa så brukar dom ju alltid tippa omkull på bandet när kassörskan aldrig kan trycka på stopp, utan alla varor pressas ihop, vilket resulterar i att mina BÄRRY brukar tippa & då e det dags att få PANIK! En skakad BÄRRY kan jag inte ens äta upp!  
Jag har verkligen tvångstankar om dessa Bärry! Yogurten först & sist syltet! Annars kan man lika gärna handla en färdigbladad Yogurt! OJ OJ OJ! Förstår mig inte på folk som skakar dom innan dom öppnar dom! Eller på dom som stoppar ner skeden & rör om! Låt Bärryn va! Sylten ska va i botten!
Tack för visat intresse! Vela bara lätta mitt bröst lite!
Varrsego & lämna din åsikt angående Bärry!

Och gissa vad jag gör nu?!? :D Jo jag sitter & mumsar på en BÄRRY!   <3

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAHAHA knäppis ;p

men håller me, de e jätte gooottt!

2008-09-03 @ 19:40:45
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/
Postat av: Emma

du har verkligen helt rätt angående bärry!! verkligen HELT rätt. vad är de för vitts att köpa en bärry om dom rör om??

ja fy fan... sylten sist!! mmm :)

2008-09-03 @ 22:31:37
Postat av: ME&MY

bärry är gött..

2008-09-04 @ 00:21:02
URL: http://desbarrar.blogg.se/
Postat av: Jane

haha du e ju knäpp ;)

2008-09-04 @ 10:26:38
URL: http://janemargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0