Äckelkänslor!

Allt börja på lunchen... jättegott nybakad bröd me smör & ost , jätte god soppa & salladsbuffe.. & sen paradiset! MASSA Blåbärdpaj! men ljuvligt fluffid vaniljsås.. Mums MUMS.. Åt lite till & lite till & lite till!! åt så mkt paj & vaniljsås så jag hade inte ens kunnat tagit en klunk vatten till utan att spy!! Att jag ens tillåter mig själv att äta så mkt!!? Inte ens när jag känner att jag är mätt slutar jag! Äter med ögon, och dom vill bara ha mer & mer.....
Fick sån ångest efteråt så man hade go lust att bara gå & spy upp allt!!
Sen ringer dagis precis man har ätit upp! Tilde e sjuk!    Hade dom bara ringt 15 minuter tidigare hade jag inte behövt ätit i skolan!!
Så smällmätt rullade man ur skolan & hämta Tilde.. la henne i vagnen & tog en liten promenad åtminstone!
Stanna nere på Exist eller Life eller va det heter nu!? Handla mitt nya liv!



Får väl se hur länge detta håller för mig?! har precis druckigt en soppa! Smaken va helt okej.. Nån Thai soppa.. men inte vart jag mätt!! & har lust att bara slita upp papprena på en av hasselnöts baren & trycka i mig den!.. Men kl 18.00 har jag bestämt att jag får äta den! Och sen klara resten av kvällen genom att bara dricka the!!   
Jag kommer ha ett rent helvete här ikväll alltså!!
Sen får jag mer ångest över att jag inte kan träna ikväll :( träna inte igår... usch får damp av att sitta still!
Nej nu ska jag gå & gö nå vettigt så jag kan sluta tänka på mat & godis & allt!!

Lovar jag ska hålla er uppdaterade om hur det går för mig i denna kamp!! ska fan ner mina kilon jag gått upp på senaste!! Räcker med att jag tittar på en karamell så går jag upp ett hg!
Varför fick jag dessa gener?!?!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Du som tränar så mkt ska nog inte leva på sånt där:P

2008-09-25 @ 16:08:50
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Wysteriia

tänkte väl, lever man på det där o tränar lär man ju tuppa av ;)

2008-09-25 @ 17:46:15
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0