VERY OLD pictures! :)

ÅÅÅ hatar min sega dator! kollat på ett avsnitt sen vill det bara hacka & skit! Så jag gav upp & börja rota igenom gamla skivor me kort! Blir så full i minnen när man hittar roliga kort.. kommer ni ihåg det här mina nära & kära?! Har säkert 20 skivor me bilder, detta är bara några få glimtar från en av dom:

Jag & Carro dricker doodleys eller baileys :D


Lukas & jag från big lake run 2007


Jag & Stina.. Före operationen syns verkligen!


Peter & jag


Marie Kajsa & jag i kupolen... LÄNGE SEN!!


Typ 10 kilo smalare!! Och detta va bara 2007!


Robin & Jag


Robin & jag igen! fast denna fotograf kapade hans skalle! Men jag kommer ihåg att jag älskade dom där topparna från Gina! Undrar om den är kvar nånstans?! hmm:?! fast som sagt där va man 10 kilo lättare!


Gomba & jag i Gesunda.. Tror det va 2007?


PARTY! fullt ös medvetslös!


Jag & Anna På g till Vansbro cruisingen förra året..


Jag & Tilde målar naglar.. Sommaren 2007


Älskar att kika gamla kort!!

ÅÅÅ hatar att jag e pigg när klockan är över 2 på natten! *morr* ska nog plöja en skiva kort till eller se om jag får fart på denna sega dator så jag kan fortsätta titta på mina serier! Känns inte ens som jag kommer sova i natt så pigg e jag!

Ciao så länge :)







Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Söt du är :)

2008-10-29 @ 08:35:05
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Malin

Du är så fiiiin gumman!! :) PUSS<3

2008-10-29 @ 12:20:46
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0