Va alla ute igår el??


Usch aldrig kännt mig så ensam som jag gjorde igår!!!!  Visst jag hade mina kära Malin på msn & skriva me :)!! men sen då? Vart va alla andra?
Party överallt verkade det som!! va typ bara jag som satt hemma i min ensamhet & uggla.... Somna iaf ganska tidigt & vakna lika fort av att telefon börja pipa & ringa osv!! Folk börja skriva på msn sen.. va så trött så jag somna ifrån me datorn på magen!! ha ha när jag vakna hade jag 10 missade samtal & 5 sms!!    VArför kan folk inte höra av sig när dom är nyktra istället?!

GOD MORGON FÖRRESTEN! Nu ska jag & Tilde äta frulle!


Kommentarer
Postat av: Liza

Vi låg hemma och glodde på tv hela kvällen =p

2008-10-04 @ 09:29:45
URL: http://shawti.blogg.se/
Postat av: Malin

aaw sötnos! =) Vilken tur de då.. ja vet precis hur de e, ibland känns de verkligen som alla festar, o man e ensamast i världen.fast robban va ju hemma igår så de va mysigt=) (annars när han oxå e på fest e de inte så skoj å va hemma alone)

Sitter på jobbet nu o har min rast, gjort 2 marmelad mackor, nyttigt värre ;P haha

jadu ikväll ska ja försöka o plugga lite. Sen kanske ut o gå eller nån form av träning iaf=)

Va ska du hitta på hela dagen då??

PUSS PUSS my love!



2008-10-04 @ 10:37:03
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/
Postat av: Nina

Jag var också hemma och tog de lugnt igår :)

Visst är det så trist med folk som bara kan höra av sig när dom är fulla?!.

2008-10-04 @ 12:12:09
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0