Uttråkad!

Dom flesta sover säkert men jag har ju lov! Barnledig dessutom. pigg som en lärka. Fick en strålande ide och gick och hämta målarfärg orkade inte hålla på att kladda me nå smink. Så jag tog penseln och börja måla loss i ansiktet!! Utan spegel för att göra det till ett ännu roligare nöje! Fast munnen vart ju så kladdig så där fick jag fuska lite & tjuvkika i en spegel :) Sen för att göra det lite skojigare så tog jag kort på det, så nu ser ni vilket rolig liv jag har mitt i nätterna! Men va ska man göra när man är uttråkad då?!

Det såg mkt roligare ut i spegeln än på bild ska jag säga! här har färgen dessutom torkat fast!
Sen har jag med detta lilla nöjde kostaterat att jag måste nog skaffa bättre lyse, typ en till bygglampa för det är bara massa skoggor på alla kort...

Alltså detta är verkligen bara en oseriös skämtgrej!! :) I got no life DAH!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

hahahaha

2008-10-29 @ 12:48:43
URL: http://wooltiti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0