STRESS IGEN!

Hinner inte svara på nå inlägg nu :)  Imorse försov jag mig 50 hela minuter! vilket aldrig inträffar!! JAG FÖRSOVER MIG ALDRIG! antar jag va väldigt trött då!! så på 10 minuter skulle vi försöka göra oss klara typ!
Sen for jag till skolan..
Matte lektionen flöt på!! räkna på som aldrig förr :D kändes bra!
Sen hade jag religion & äntligen har fått läxa där!! Jag tycker de e skitskoj me religion :D

Sen hem byta om.. dags för BODY COMBAT!! WIIIIEEE de e ju så skoj! måste va den bästa träningen alltså!! nu känner jag mig helt mör i kroppen! så står här & lagar lite LAX , ha ha ovanligt att jag äter det?!? DAH!!! typ de e nda jag äter när jag äter!
sen ska jag fara & hämta Tilde på dagis :)
så inge mer tid för datorn just nu!! puss & hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0