Morsning korsning i Lingonskogen :D

ETT ORD: Barnledig!   Jupp har lämnat Tilde på dagis! & blir ledig ända tills imorrn kväll!! Så här tvättas & städas & fixas för fullt :)
  Ska gå & träna lunchpasset snart & bara de är frihet!
Sen ska jag försöka hitta nån att ut & ta en promenad me under dagen/kvällen nångång??Har inte promenixat på månader nu!! Men sen har ja nämligen massa träning ikväll!!!!! Måste passa på att träna alla mina favoritpass!!  Är ju  aldrig barnfri på vardagarna numera! & favoritpassen ligger ju såklart på dom sena tiderna. Som mitt älskade Combat, men ikväll kl 19.30 står jag redo att fightas! ska köra coren innnan det.. & troligtvis stepen  kl 17  & nu kl 12 äre Power.. så 4 pass idag då!   KÄMPA KÄMPA!  But i love it :)
Skulle ju gärna gå på Body pumpen oxå men 5 pass är nog att ta i lite!



Men nu har jag ett problem, Tilde har lyckats pillra loss handtaget till foto stativet! och jag hittar det ingenstans?!?! hur kan ett 50 cm långt handtag bara gå upp i rök i min lilla minimala lägenhet?! som jag har letat!! Och inte talar hon om för mig vart det är heller för de vet hon inte säger hon! *suck*
Ja ja hoppas jag städar fram det under dagen!
Som sagt jag har inte så många nummer till folk!! Den andra pajade ju ihop! Så vet ni med er att ni känner mig så sms:a gärna ditt namn så jag kan spara!

Hör gärna av er om ni har lust att se en film el nå ikväll?!? jag kan ju va vaken hela natten!! :) har ju lov! känner mig som 15 år just nu hahahahha
Tack & bock!


Kommentarer
Postat av: Raz

Inte en enda konsert alls?! Hur kan man lyckas med det? =)

2008-10-28 @ 11:30:48
URL: http://raz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0