Måndag uppdatering

Jaha jag har vart & tränat 2 pass till på gymmet idag.. så 3 pass allt som allt :) känns bra! Måste komma i form igen :)
har ju stoppat in mitt kort i en annan mobil så har inga nummer typ!
har tvättat & städat lite men e långt ifrån klar! Ser ut som jag bor i nå krigsläger just nu! skulle behöva en större lägenhet! eller ett riktigt förråd att förvara mina grejer i!
Nu ska jag sussa tror jag!! Ska ju upp i ottan imorrn!! NAtti ZZZzzz
Bjuder på 2 bilder från idag


Dagens outfiter:
Skolan & till gymmet

Saknar er mina nära & kära... Saknar dig Malin & Stockholm!
Stockholm i mitt hjärta!! <3
Fan snart drar du Annso!! :(
Heja Mormor & hennes superroliga kommentarer! Gud hur ska jag kunna sova me alla dessa roliga tankar jag har då :) Sitter här & skrattar för mig själv :)
Äh! lär ju försöka iaf!
tack och hej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Malin

ååå Saknar dej ocksååå min älskling!!!!!!! <3<3

2008-10-13 @ 22:49:28
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0