Lunch & middag :)

Lunchen idag:

Snabbt enkelt & gott
Broccoli nudlar & lax :)


Middag:

pannkakor & jorgubbar
Gjorda på grahamsmjöl, inte en droppe vetemjöl här inte! och ingen sylt utan bär!

Ikväll ska jag göra hemmagjorda smoothie :) & knapra cashewnötter!

Mitt hälsosamma liv fortsätter! Och helt sant jag mår bättre & känner mig piggare!!
Får väl se om detta biter på mina extrakilon eftersom nutrliletten inte funka så bra fast jag tyckte jag va jäkligt duktig! *morr*
HAHA
Nu ska jag & Tilde följa Annso bort till Catrine :)
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Jocke

Mums!! Bjuder du på mat någon dag? Kram

2008-10-19 @ 18:19:23
Postat av: Malin

hej min gumma, va gott de ser ut då! kan du inte komma hit å laga mat åt mej, blink blink ;)



Hpppas allt e bra gumman?!

Finns på msn! så skriv näru inte e busy;) PUSSS

2008-10-19 @ 21:06:42
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/
Postat av: Em.

Va gott det såg ut! :D

2008-10-20 @ 18:47:46
URL: http://powershot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0