Lek i Rönnbärsträdet :) + Ett Bil däck!!

Slänger in lite bilder från foton idag: Dom är inte redigerade på nå sätt & vis..
 
 
 
Har typ 20 till identiska kort, men det va 6 smakprov från när jag klättra upp i Rönnbärsträdet på skolgården! HAHA


FIKAT idag :)



Sen kan det ju va snyggt & fota ett bildäck baar sådär?!? :)


Tyckte faktist det vart ganska snyggt :) Kul me riktig kamera om vi säger så!!
VILL VERKLIGEN HA!!

Sen har vi haft bild & sånt idag, blev äntligen klar me mitt träsnitt, men dom bilderna kan jag bara lägga in hemma på min dator sen...
Nä nu ska jag hitta insperation till "illustrationer" vi ska måla bilder till en barnbokstävling så kan man vinna 20 000 om man vinner plus att få äran att ha målat alla bilder! :)
men det är nog ingen risk man vinner direkt! lär ju va 90358023589+23 st som kan det där bättre!!
men försöka duger :)
vi har 3 texter att välja mellan!
Ska bli spännande uppdrag!
Skriver hemma sen!!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0