Jag är på G!

Kom nyss hem helt svettig från gymmet! har hur mkt energi kavr som helst! tror jag är i ganska bra form nu :) förutom min elaka handled som spökar!! *morr* den e så öm så öm!.. Kommer & går det där.... Synd att det inte va ett treje pass efter cpmbaten, lovar jag hade stannat då!!! :)

Har precis ätit middag :)   MMM Lax & Avokado dränkt i citronpeppar!  2 stora moröter & ett stort äpple.. ska surola i mig en kopp grönt the & skutta in i duschen! Göra en hårinpackning!!!! raka benen osv...
Sen bör man nog packa lite!!
imorrn blire stress!
har ju matte & keramik, sen ska man hem & parkera bilen & ta sig till tåget som går 12.22!!
Duschen nästa nu iaf!
Mitt favvo te för stunden är detta :) MUMS!

Kommentarer
Postat av: Malin

yeah baby! ;)

Fan så duktig du e, VART får du din enegri från??? o du som inte ens dricker kaffe liksom. DAHH!!

haha... nu ska ja till jobbet... åå Längtar så tills du e här! PÖSSS!

2008-10-10 @ 05:57:21
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/
Postat av: Madde Eriksson

Hoppas att du får en kanon helg i stockholm :) Puss puss

2008-10-10 @ 10:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0