Förmiddagen!

Hela min dag var förgylld för jag somna i tid så jag fva inte dötrött imorsen!! Nog för att Tilde vakna mitt i natten och kom in till mig, men jag har ändå fått sovit lite :)
Sen ringde Annso mig imorse oxå! :D

Sitter här i skolan nu! Vi har vart ute & fotat lite nu på morgonkvisten.. Jag & Nina dela på en kamera.. Vädret va ju inte på vår sida! Mörkt ,tråkigt, blåsigt, lite regn imellanåt!

 
 
 



Det bästa nu är att jag har 1 st Canon 450D med mig hem 1.5 vecka nu :) + 1 st stativ!! Här jävlar ska fotas!!

Nu ska jag ha Bild ända till 15.30

Ciao!!

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Hej!

Nu har du chansen att vinna två biobiljetter till valfri film genom att vara med och tävla i Söderlunds senaste diskussionsinlägg. Vågar du att bjuda på vad som krävs för att vinna dessa biljetter? Hoppas och tror att just du vill ta chansen att vara med och tävla i en av de absolut snabbast växande bloggarna just nu.



Stort tack på förhand och varmt välkommen!



Vill tillsist bara få fram att jag hoppas att du inte tar detta som någon reklam och är det så att du gör det så får jag be så mycket om ursäkt, men det är bara så att man helt enkelt är väldigt intresserad av att höra andra bloggares tankar och tycken. Hoppas du förstår och antar utmaningen att diskutera med alla andra i Söderlunds blogg.



Tack!

2008-10-21 @ 11:43:36
URL: http://robinsoderlund.se
Postat av: Henrik Olsson Olsson

Bilden där du lutar dig mot trädet var finast :)

2008-10-21 @ 16:36:10
URL: http://dagboken.henrikolsson.eu
Postat av: Anno0o~

Ååå det här var jättefina bilder! Gu va fin du är!

2008-10-25 @ 10:12:18
URL: http://mizzsunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0