Dagen i bilder från min egen kamera! (repris av dagen)

Då har jag precis tömt min skit kamera på bilder!

Först ut Dagens outfit:

Gråa skjortan/klänning- lager 157
Strumpor-Lindex




Nina & Jag e ute & fotar me en Canon EOS 450 D  klart bådas favorit kamera nu! båda vill ha!!
har ju prövat på 300 & 350 & 400 D  men denna e klart lättast & enklast! I LOVE IT! som sagt kärlek vid första handtaget! *fniss*


VAD GÖRS JAG?!?!



Jag fotar ett däck :)

ha ha skoj! va?! Uppdrag porträtt, men man kan ju gö porträtt av ett däck oxå :P



BILD

Lät mig själv att vara "nöjd" me mitt träsnitt
  
Men vart inte så bra så va bara att karva bort ännu mer trä!!
Ska tala om att man får ont som fan i händer & leer av att sitta & hålla på flera timmar me detta!! Morr!!
är inte alls NÖJD men orkar inte lägga mer ner energi på detta så de får duga!! tryckte den flera flera gånger
Här får ni sen den i 3 olika utföranden:


det va va jag hade att bjuda på i detta inlägg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0