Bilder från min kamera!

Precis tömt min kamera på bilder från idag! Gud pinsamt vilken dålig kvalitet det är på korten om man ska börja jämföra med en systemkamera!
Men iaf agens outfit först ut:


Sen kommer 2 bilder som ska va samma teckning alltså, bara det att jag fota halva åt gången.. Långt ifrån klar alltså!! Men ni får iaf en glimt av vad det är för projekt jag gör! 
Ett uppslag i en barnbok iaf!:

En säng & byra samt 2 "hovdamer"

halva byrån & ett fönster.. här kanske min matta ska in! har iag gjort en jättefin matta som jag ej vet om jag ska klistra in, för den är så färgstark så den tar all fokus... Ska ju oxå få en en prinsess här!!! & massa BAJS!

Som sagt ni får se den!! HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0