BAKIS!

Sitter här nyvaken klockan är 19.43 . Ska försöka uppdatera om mitt liv!!!! Men sitter & dricker en Päron MER & den smakar & luktar sprit!!! *urk* jag ser ut som ett vrak! Men ändå har jag lykats vara i Borlänge & i såg myra hela dagen!! Följde med Tilde & hennes far KORS I TAKET! va nog bara för jag va full imorse när jag vakna som jag följde me! HAHA

Igår va jags om sagt iväge till Ikea! Fick en gratis mobil! handla några småsaker på Ikea, glass tallrikar bestick & så....
Sen åkte jag hem... Vart  Wasastugan me jonnson är vi mötte upp Gomba & Jimmy g... träffa flera st sen inna på Wasa som Emma Candace Johanna Stina me fl :)  +mitt gamla ex "Pe" inte sätt han på så länge så det va skoj! typ stora kärleken när man va liten! *fniss*

orkar inte skriva mer & sen har jag ju massa minnesluckor så kan ju inte skriva så mkt mer!!

Lägger in nån bild istället=)

Jonsson & jag?!? Tycker dock inte jag ser ut som mig själv! DAH! haha


Gomba & jag  "mångålåjdkort" dom har det blivit få av!!



Host host så va det ju jag igen då! & Pe :)


Jäkla grimager jag gör hela tiden då!

Fan saknar malin & Annso!   de e fasiken inge skoj att gå ut i mora alltså!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Malin

min vackra tjej!!!hoppas du hade lite skoj iaf ;) ja saknar dej åå! jag tror att stockholm saknar dej också, hihi... snart ere dags för fest här alltså!längtar!! ha nu kul ikv o va rädd om dej <3 pussar

2008-10-25 @ 21:54:22
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/
Postat av: Annzo

hahahahaha fan va jag gilla kortet på dej & Jonsson alltså! HAHA (död) :D

2008-10-25 @ 22:12:46
Postat av: Henrik Olsson Olsson

Hoppas att du mår bättre i morgon:)

2008-10-26 @ 03:08:47
URL: http://dagboken.henrikolsson.eu
Postat av: Anno0o~

de är faktiskt skittråkigt att gå ut i mora! jag åkte hem före kl.23 igår! hahahah

2008-10-26 @ 10:36:49
URL: http://mizzsunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0