Tandläkaren!

Jag va ju till tandläkaren häromdagen. Undersökning + skrapa bort tandsten = 414 kr!
Hon jag va hos var helt värdelös! kunde inte med att knäppa röntgen bilderna rätt, tog om dom hela tiden! Sa INGET om dom tänderna jag bitit av med tungstaven, usch dålig service!
Skojigt värre! Det roliga va ju att jag fick en tid för jag ska till en annan tandläkare & laga lite! + kolla bettet!! kan ju bara gissa på att det kosta mer än 3 siffror!!!
Nån som vet vad det kostar att laga hål nuförtiden?!
Dessa jävla tänder, ska dra ut allihopa & köpa såna där "vampyr" tänder i plast man hade när man va liten!
image761

Kommentarer
Postat av: Annah

Hamnade förbi här och måste ju kommentera. Kollade igenom lite inlägg snabbt och måste säga att du har en väldigt trevlig blogg. Själv skriver man om saker som bara intresserar en själv och kanske närmast sörjande, men då kan jag ju läsa här om jag vill ha lite tidsfördriv (som nu när jag bara väntar på att gå på lunch). Ha det gott!

2008-03-04 @ 12:43:45
URL: http://minyas.blogg.se
Postat av: Fia

Hej. Läste i tidningen här om dagen att till våren kanske det ska komma ett högkostnadsskydd. Dvs du betalar aldrig mer än 3000kr.
Annars vet jag att det brukar kosta cirka 700 spänn att dra ut en tand. Blilligare än lagning tror jag :P

2008-03-04 @ 17:49:13
Postat av: malin

åh tack! =) han blir 4 månader den 19:e! tiden går så himla fort alltså! =)

2008-03-04 @ 21:24:22
URL: http://malinsandgren.blogg.se
Postat av: Nina

Ja fy fan va dyrt det är att gå till tandläkaren :/

2008-03-04 @ 22:21:12
URL: http://ninawikizz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0