Sressigt liv!

Tilde väckte mig imorse, full rulle! Äta frukost & spöka ut henne till påskkärring & åka på dagis.
Sen for jag till lassarettet & hälsa på Lukas.
Gymmet nästa!! träna 2 timmar, hem & äta lunch.
Hämta Tilde på dagis & sen upp till lassarettet igen!
Sen hem & fika lite,
Badhuset nästa!
Sen middag!
Nu barnprogram!
Ni kan ju bara gissa hur mkt godis jag har klämt i mig under dagen! :(   (MASSOR)  FY på mig själv!
Ska duscha lite nu, sen ska jag kasta mig på soffan & ta det lugnt en stund!
image786
Medans jag skrev detta inlägg har jag dessutom ätit 5 ballerina kakor! haha jag e otrolig!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: mamyleine

Skaffat en ny blogg. Förnyelse förnöjer ;) . Fan jag vill också träna var 3 veckor sen. Varit sjukdommar och skit här och nu är det plugg och jobb. Nä nu måste jag gå och glo på rent hus. HAHA

2008-03-19 @ 20:17:09
URL: http://www.metrobloggen.se/mamyleine
Postat av: Jessiie

Du är helt otrolig på att äta massa gott ;)

2008-03-20 @ 18:41:00
URL: http://jessiie.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0