Filmkväll

Efter en lång dag uppe på sjukan åkte jag hem till Maria & vi har lagat mat & ätit massa chips & jag har ätit en hel påse med Reisen!! så gott! känner mig smällfet just nu!
image770
Vi har precis sett HOSETL 1 & ska se HOSTEL 2 nu.. jag har ju redan sett dessa filmer förr men älskar blodiga rysare :P
Har ni sett dom??
image771


För er som undrar hur de e me Lukas så verkar det gå åt rätt håll iaf! :) experterna från Uppsala va ju eniga om att nån operation borde inte va nödvändig :)
och han har fått börja äta nu.. men det går trögt så han får ju "dropp" (näring)
men fortvarande massa smärtstillande & så.. Om han har tur så får han komma in på en avdelning imorrn :) Nog för att det känns skönt att ha han uppe på IVA , men jobbigt att dela rum me andra... Fast han ligger mest & sover.. Ska upp imorrn igen :)
Hinner inte svara på allas sms däruppe. för jag får bara ha mobilen när jag sitter i anhörig rummet så jag har den inte me mig hela tiden... men tack för att ni bryr er :)
Nu ska jag sätta mig & se på filmen igen..
kommer vara lite dålig att svara på kommentarer dessa gdagar nu till allt lugnar ner sig. men datorn är inte så prioriterad. men blir jätteglad när ni skriver :)
hoppas ni får en trevlig helg!! :)

Kommentarer
Postat av: ME&MY

Tack gumman!
Jag känner mig ärad =)
tänker på er också och hoppas
allt går bra!
STOR KRAM/Johanna

2008-03-14 @ 21:24:56
URL: http://desbarrar.blogg.se
Postat av: ME&MY

just D;
Har sett båda, 1:an för hundra år sedan och 2:an nyligen..tror jag tyckte 2:an var bättre..
Hur sjuka som helst hur som.
älskar slizefilmer huja!

2008-03-14 @ 21:26:42
URL: http://desbarrar.blogg.se
Postat av: Sandra

Hoppas de gått bra för lukas. HAr varit borta sen i onsdags så jag har inte vetat nånting. Tänker på er.

2008-03-14 @ 22:11:00
URL: http://ssandy.blogg.se
Postat av: sofia

väldigt läskiga filmer :p

2008-03-16 @ 11:52:28
URL: http://SOFIAROSKVIST.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0