OJ OJ JÄVLA KLANTARSLE MAN ÄR! :(

Jaha igår gjorde jag det igen!! Men kom inte på det förens jag va på väg hem! Jag hade ingen husnyckel! bara bilnyckel i fickan & det va ju mindre bra:( kl va 23.00 på kvällen & när jag kom in på gården så såg vi att det va mörkt inne hos min hyresvärd(Björn)! Men jag tog till mig mod & prövade att ringa in till han & Lukas knackade på både dörrar & fönster, men inge gensvar :( Vart så arg så jag vela bara sätta mig att grina! Jag va så upprörd! Inne i hallen hade jag ju lixom jobbar nyckeln som behövdes nu på Söndag morgonen! & hur skulle jag få tag på den då tänkte jag?!?!? *suck*
Till slut så gav vi upp & åkte väl hem till Lukas iaf, men va så arg & upprörd så jag la mig & käka enormt många choklad praliner i hans säng! Sen gick jag upp & bredde mackor! bara tröst åt en massor!!
Ställde kl på 07.00 Så jag skulle hinna upp Och åka hem & knacka på Björns dörr innan han själv kanske skulle iväg eller ej!??
Så vid halv åtta va vi väl nere här på gården igen & Jag blir så glad när jag ser att Björns syster är ute på gården & skottar lite snö.! :) Frågar henne om min Björn är där inne! Men vad får jag till svar?!?!
-JO han e i ST:Petersburg!!!!!!!!!!!!!  SHIT tänkte jag!! dags att få PANIK!! jag ska ju iväg & jobba förklarade jag för henne. Hon gick in i hans lägenhet & letade efter massa olika nycklar & vi pröva massa olika men INGEN passa! *morr*
Så hon ringde till han. Björn sa ju att dom på Erikssons rör fortvarande hade kvar nyckeln! *suck*
Så vi fick rota fram massa nummer & jag fick ringa hem till en av dom tidigt en Söndags morgon.. & Stackarns fru/tjej svarade & jag fick tunghäfta och kom inte på va jag skulle säga?!? haha så jag fråga bara efter Hans. Jag hörde verkligen hur nyvaken hon lät! jag väckte dom! + att hon lät jätte misstänkt när jag ringer hem till dom tidigt en söndags morgon utan att presentera mig & frågar efter hennes karl!! haha
Stackars Hans fick åka till firman & fixa nyckeln, så åkte vi dit & hämta den :) Det löste sig till slut!
Jag måste verkligen fixa en extra nyckel!! haha Jävla röra!
Hann nätt & jämt hem och slänga i mig frukost för att sedan gå & jobba :)
jobba 5 timmar  à 220 kr timmen så 1100 tjäna jag idag :)
Sen nu sitter jag & skriver detta blogg inlägg på min gamla heliga Dell dator som jag kopplat ihop nu, gjorde om ett litet rum här till datarum :) haha vart ju mkt trevligare nu än när det bara stog massa skit & kartonger härinne iaf! :)
Ska ta & värma på mina goda rester från i lördags & äta nu...
Sen ska jag skicka över lite skit mellan datorerna & bränna ut.. kan inte me mitt nya windows vista! tacka vet jag heliga windows xp :)
CIAO!!
Tack och hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0