vÄnT pÅ dYgNeT...

Sov ända till kl 11 idag! Det har jag inte gjort på bra länge! Kan inte somna på kvällarna längre.. Älskar ju att vara uppe sent.. finns mycket mer kul att göra på kvällen än 7 på morgonen lixom.. Tro vad man ska hitta på idag dÅ?
GRATTIS Agne på födelsedagen :)
Blir nog gymmet senare, om det inte blir att åka & äta tårta.. haha hmm? Vilket väljer man? TÅRTA SÅKLART!!! :)
Men annars blir det Combat & Aerobox, om jag pallar med att köra dubbelt nu, känner mig lite rasslig i halsen, kanske bara är för att jag e nyvaken oxå.. ?!

Kommentarer
Postat av: Malin

åå skönt att sova så länge! 11 e väl inte så farligt. jag sov till halv 2 igår.. haha. de e fan illa!
Ha en skön dag stumpan!! så hörs vi ikväll hoppas jag ;)
puusss

2008-02-12 @ 11:49:44
URL: http://malinsmedberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0