TOKIG DAG!

Nu är jag arg på riktigt! suttit här & skrivit & förklarat hur pissig dag jag haft! sen förvinner inlägget! GARANTERAT det längsta jag skrivit hittills! en hel uppsats!
Så nu blir det extremt kort sammanfattning, är så sur så jag kan slänga ut datorn genom fönstret!
Sov 4 timmar inatt iaf.
Upp klockan 7 & städa klart, bädda rent fixat handdukar dammsugit igen & moppat alla golv.
Hela badrummet krylla av svart myror när jag öppna dörren! Fick en chock & visste inte nå hur jag skulle göra! Så himla typiskt, aldrig haft problem me dom så kommer dom lagomt till jag ska hyra ut lägenheten!!
Hällde iaf ut MÄNGDER med salt, om dom gillar sött såborde dom ju hata salt tänkte jag.. haha märks ju om det hjälper eller ej? Föklara läget för han iaf. Han va jättesnäll. Kom på tusen grejer jag hade glömt bort att göra, han måste tycka att jag va en riktig virrpanna! som om inte det räckte, hann knappt mer än att smälla igen dörren innan jag fick gå & knacka på dörren igen! glömde ju ta med mobilen! *asg* åååå jag v a så pinsam!  jäkla röra där.

Sen gick jag & Tilde till helmers & handla med oss semlor, bara det att kartongen flög i backen & det vart bara en stor hög med kladd! lika gott för det :)

vurpa på parkeringen
en bil höll nästan på att åka in i oss i rondellen
Tilde hoppa i en vatten pöll så hela hon va blöt!
Kaos när hon skulle bada i badkaret här, hon är ju livrädd för SKRÄP! haha hon skriker rakt ut om det ligger lite skräp nånstans. Så hon kunde inte bada för det flöt runt nå ludd från hennes egna strumpor däri! hon va helt livrädd! & börja skrika & ha sig!
Usch hela dan har varit jobbig & dryg & knasig! ALLT precis ALLT har bara blivit så fel!
På mataffären trodde jag att jag skulle vara smart & byta kö, bara det att jag va så blind så jag såg inte att kassörskan satt upp "nästa kassa tack"

Nä nu orkar jag inte förklara mer om min helvetes dag! Droppen va nu när mitt långa blogg inlägg försvann & alla kort jag lagt in på rätt plats! så nu lägger jag dom ner i en hög här! har inte ens fått med hälften av det jag skulle skriva!
ÅÅÅ jo jag har trötätit en hel STOR sport lunch oxå! ska trycka i mig kladdkaka & grädde sen! men först ska jag äta tacos! bara det att jag handla ALLT utom köttfärsen! jag är så arg idag! ska tröstät ahela dagen!!
Snälla muntra upp mig! sätter mig & gråter snart! *snyft snyft* har säkert gjort miljarder stavfel, men nu orkar jag inte mer!
          
Om ni undrar om kortet med ett vitrinskåp ,så skulle jagb ara skryta om att jag har gjort det helt själv :) När jag gick på den där trä bla bla kursen när jag va gravid:) sen vitbetsade jag det oxå :) inte min stil, men det va skoj att göra det :)


Kommentarer
Postat av: wooltiti

Om du ska skriva långa inlägg så kan du först göra det i textdokument eller wordpad eller liknade och sen klistra in för då har du kvar det när bloggen krånglar som det göra ganska ofta GRRR!!!!
Haha du verkar lika flummig som mej.Jag är en riktig virrpanna...Snyggt vitrinskåp btw:)

2008-02-22 @ 14:52:29
URL: http://wooltiti.blogg.se
Postat av: caroline

sånt är så sjukt störigt! håller med ovanstående. nog bäst och skriva någon annanstans o sen kopiera in :)

2008-02-22 @ 15:06:53
URL: http://www.hellobaby.blogg.se
Postat av: malin

Lilla gumman... Vilken dag du haft! Du komemr säkert få en mycke bättre dag i morrn!!! :)
pussss!!!!!!!! o kraaaaaaamar

2008-02-22 @ 15:13:39
URL: http://malinsmedberg.blogg.se
Postat av: Petra

haha jaa ^^ och du, sånadär dagar kommer lite då och då, tyvärr :D men fy så jobbigt :/

2008-02-22 @ 15:20:54
URL: http://puccah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0