Störtbåge!!

Hallå vad är det här för skit? :) haha vad är det för ful kurva som går rakt ner sådär??! haha Snart har man väl ingen läsare kvar.. usch till att orka sitta här hela dagen bara för att hålla sig kvar på "mest akiva" listan... nä imorrn eller nå så sänker jag nog skeppet .. orkar inte mer
 Har ju dessutom märkt att det är flera olika st som skickar exakt samma saker till ALLA bara för att "kommentera" utan att ge nån vettig kommentar , ihopp om att dom ska upp på listan...Jag får själv  samma kommentar från samma person varje gång jag lagt in ett nytt inlägg, vissa  sitter & bombar kommentarer till höger & vänster för dom e så desperata att vara med på listan.. visst orkar ni så vassego, men jag tycker det är trist.. Låt då hellre dom som förtjänar få vad me på listan vara det.. dom som är SERIÖSA! men det var bara vad jag tyckte.
image317 men det är skitkul att få kommentarer :)  så fortsätt kommentera.. men vissa är ju bara för oseriösa alltså!

Kommentarer
Postat av: celine

natti natti , sov söt :)

tävling!!! voila! här har ni väskan!
Den som blir kommentar nr 1000 vinner en fin väska som kostar 490;-kr!!!!
Du kan ju väl chansa !
OBS!Det är bara lite kvar till 1000!!!
Fler kommentar ger fler chans:)
kram

2008-02-13 @ 01:42:47
URL: http://crazyfashion.blogg.se
Postat av: Erik

ja boyband e allt något =P jag har ingen aning om vilket språk det är men nog slog dom inte igenom här i alla fall! ;P

2008-02-13 @ 02:03:26
URL: http://brantedal.blogg.se
Postat av: ellie

tack så mycke..känner mig lost här =)

2008-02-13 @ 02:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0