Shoppingturen :)

I LOVE SHOPPING!
Bakis som va va efter en kväll ute med Maria , så åkte jag & Sandra till kupolen, helt spontant bara sådär :)
image681
Väl framme i Borlänge så börja vi sätta sprätt på pengarna! :P haha
Dollar store först :)

sen FIKA!
 Fast det absolut första vi gjorde va att käka en french hot dog :)

Bakis som man va hade jag ett par stövlar med klack & fick så ont i fötterna så jag handla mig ett par gympa pjucks :P Mycket skönare! :)

Storekarna va knasiga & fötterna cp! så jag handla storlek 36! Vilket jag bittert fick ångra senare!  ( har ca 37-38)


Röva massa kläder på H&M handla bla:
 + hälften av kläderna på detta kort-->

Shoppa massa mer, sen åkte vi hem mot Mora.. men efter en liten bit så fick vi för oss att åka till falun! haha tog av på en avtagsväg & åkte en riktig SENVÄG! ingen genväg där inte eller motorväg.. mitt i skogen i ingenstans var vi & for, skratta som fan!
Knäppte ett kort :

Vid det här laget börja jag få lite ont i fötterna för jag hade kommit på att skorna va på tik för små!! så vi försökte göra rent dom så jag kunde byta storlek i Falun :) haha skorna va blöta & grusiga hade t.o.m en parkeringslapp under skon!


Om ni bara visste vilken flummig åktur vi hade!! *asg*

Sen väl framme i Falun så gick det asbra att byta ut skorna till strlk 37 :)

Sen gick vi in på scorett & där "FASTNA" jag verkligen för världens snyggaste sko!
Och jag mena FASTNA! för jag höll på att inte få av mig dom!
Men riktig snygga! en riktigt drömsko! men 1500 hade jag inte råd me :(

Sen hitta jag en skitsnygg jacka :) men köpte den inte:(

Sen fick vi oss ett gott skratt när vi skulle åka hem! För min lilla bil är verkligen LITEN!!


Sen hem & äta grillad kyckling!



Mer grejer som jag shoppa:
 Stegräknare
köks grejer :)
 + lite snygga smycken b la "frost" Tycker dom gör mkt snygtt :)
 skjorta H&M
Gult linne -Gina
 klocka-Axcent ÄLSKAR min nya STORA HERR klocka :)
 10 par strumpor :)

som sagt I LOVE SHOPPING! ;)






Kommentarer
Postat av: anjelica

Vem gillar inte shopping:D

2008-03-01 @ 11:08:07
URL: http://anjelicab.blogg.se
Postat av: Mia

Men anna dåå, hur har du råd med det när du inte jobbar ;) Har du hittat nån skräckis som vi kan kolla på? Puss

2008-03-01 @ 17:02:48
URL: http://miahansback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0