Helgen.

Helgen rullar fram med stormsteg! :) Jag tyckte att det nyss va helg ju :) Undra om man ska ut & svänga sina lurviga lite :) haha eller om det bara blir ännu en lugn helg!!?
Imorrn har jag bara Spinning 45 minuter inlagt på schemat kl 15.00. Ska pröva Majas nya pass. Hon har blivit instruktör för "teens" men jag fick va me & pröva hennes pass :)
Inga fler planer för fredagen

Sen lördagen beror på , dricker jag alkohol på fredagen så blir det SOV MORGON! Annars body pump kl 10 :)
sen inga mer planer än...

Söndagen är given :) Combat kl 17 :)  WIIIE!

Haha... Gudj jag kan skratta åt mig själv!  Godis & träning de e mitt liv eller? haha en ond cirkel! runt runt runt.. kanske är därför jag aldrig märker nå resultat?! haha

vad ska ni göra i helgen då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0