EN HEL SYLTBURK!

Det har gått åt eh hel stor syltburk här i helgen!! åt upp det sista nyss! Sen blir man lite smått äcklad när man läser innehållsförteckningen.. Min jordgubbssylt innehåller "HELA "  35% jordgubbar! WOW! -NOT! fan nästan 50% socker! burken vägde 750 gram! så ca 3 hg socker! bara genom sylten!    de e inge bra :( Jag ÄLSKAR SYLT! blir nästan sylt med pannkakor när jag äter! haha sen har jag ju haft massa glass till oxå.. riktig socker råtta är vad jag e :)
Skulle behöva vänja mig av med allt socker!
image274

Kommentarer
Postat av: www.bakgrundsbasen.com

Fräscha Bakgrundsbilder på www.bakgrundsbasen.com

Ladda upp bilder mm på www.uppmedbilden.com

Senaste Kändisskvallret på www.kandisskvaller.com

2008-02-10 @ 12:59:15
URL: http://www.bakgrundsbasen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0