DUSCH DAGS!!

fryser så mkt så jag måste skuta in i duschen.. måste få upp värmen lite.. brr riktigt frusen...  Förresten när jag duscha sist så tappade jag min rakhyvel i golvet, den låg på en hylla, ville bara med detta säga att Gilette fusions rakbladanordnigar är inge bra! för bladet gick sönder i plasten så att säga, fast bladet va helt nytt så kan jag j inte direkt raka mig med det nå mer! för det går inte sätta tebax nu! Tacka vet jag gamla MACH 3 & deras blad! den hyveln for i golvet ca 1000 gånger & har aldrig vart med om att bladen till dom har spruckit!! En stor dissning!
image304<--Dissad anordning!! plasten gick av!

Kommentarer
Postat av: Christina

Nej, verkligen inte. man ska bli lycklig av det men istället blir man ledsen och sårad. mindre skoj =/

2008-02-12 @ 00:22:49
URL: http://kicket.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0