Zombie!!


Nu har jag fått nog!!  Sov 2 timmar inatt!  0 timmar natten innan & 2 timmar natten före det!  Vanligast får jag sova HELA 3 timmar!  som max 3.5!  Hur kan jag ens stå på benen? har pågått ca 10 dar?!?
I skolan är jag ett levande vrak!! Är trött frusen, går runt & allmänt hängig & frusen! Vill bara sova!
Hemma är jag bara PIGG PIGG PIGG, Kan inte sova!  Eller om man väl lyckas bli trött så är Tilde & livar!  Riktigt jobbig period & jag går snart in i väggen!! orkar inte träna ingenting! Orkar inte ens laga mat!
Orkar inte blogga ingenting!
Va till Falun me klassen igår! Somna nästan bakom ratten!! 3 red bull för att orka köra!
SKITDRYGT!!  Men hade skoj :)
Har prövat många metoder nu, återstår snart bara sömntabletter!! Eller en riktig smäll så jag tvärslocknar alltså! Kan lova att man är lite smått lättretad oxå, orkar inte gå runt & le & va glad längre snart..
Men snart jullov!! Skönt, men kommer sakna skolan!! :D
Adjö så länge!

Har ni bra tips på att somna så dela me er!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Stackare,shit va drygt..!!

Själv haft en sån där period,just då va jag sjukt stressad och orolig...hade köpt hus och va stressad över att försöka hinna få det inflyttningsklart innan jag skulle ur lägenheten...:/

Fast jag va dötrött kunde jag omöjligt somna på kvällen,somnade så vaknade jag till och från....för att sen vakna typ 4 på morgonen....:/

Inte kul..!

Hade jag varit dig hade jag nog bett en läkare skriva ut några sömntabletter så du orkar med skolan och allt sånt.Finns väl sömntabletter som inte är så jättestarka utan mer dämpar oro tror jag...du kanske ska prova med några såna så du kommer in i en lite mer normal dygnrytm igen.

Hoppas du får sova nåt i natt iallafall...:/

Kram

2008-12-17 @ 21:37:00
URL: http://jennieleee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stackare,shit va drygt..!!

Själv haft en sån där period,just då va jag sjukt stressad och orolig...hade köpt hus och va stressad över att försöka hinna få det inflyttningsklart innan jag skulle ur lägenheten...:/

Fast jag va dötrött kunde jag omöjligt somna på kvällen,somnade så vaknade jag till och från....för att sen vakna typ 4 på morgonen....:/

Inte kul..!

Hade jag varit dig hade jag nog bett en läkare skriva ut några sömntabletter så du orkar med skolan och allt sånt.Finns väl sömntabletter som inte är så jättestarka utan mer dämpar oro tror jag...du kanske ska prova med några såna så du kommer in i en lite mer normal dygnrytm igen.

Hoppas du får sova nåt i natt iallafall...:/

Kram

2008-12-17 @ 21:37:39
Postat av: Malin

I LOVE U 2 !! :) Saknar dej som attans!!!

Hoppas du kan somna! Jag finns här ett tag till ifall du orkar prata... Puss & Kraaaaaaam<3

2008-12-17 @ 22:13:39
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/
Postat av: Lasse Karlsson

Beställ sömntabletter på EuApoteket så slipper du ligga vaken.



Ciao

2008-12-21 @ 00:17:25
URL: http://www.euapoteket.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0