Flummigt klantarsle!!

Jag har verkligen nått toppen idag!! SHIT! har skrattat & flamsat! Har suttit i matsalen med min dator, med Nina & Anton.. Jag & Nina håller på att ska sätta ihop ett bildspel, så vi har suttit & gått igenom alla kort vi knäppt dvs EN HEL DEL BILDER!!
Klart att man får en skrattanfall så jag viker mig dubbel, för att sedan skalla min Te kopp me pannan så den välter omkull & innehållet flyger ut över bordet !! tur är så han man se till så datorerna inte tog skada!!
Inte första gången jag välter ut min mugg inte! Sist flög innehållet på Anette!! *asg* (de va bara vatten)
Men sen resten av dagen så har jag gått & småskrattat åt det hela.. För att sedan börja tänka efter hur klantig jag JÄMT är!
Senast igår råkade jag smälla  till Tilde me min guitarr för jag stog & Rokka så fint till Guitarr hero! Stackarn har sån klumpeduns till mamma!
Kanske inte låter så kul när man ska förklara!! MEN DE VA SKOJ!

Har även "lekt ögon modell" i skolan idag :)  Karin & Anna skulle fota ögon :) Vart ju fint :)

Jätte nyttig jag va i skolan idag! Fika fruksallad me massa grädde!! I LOVE GRÄDDE <3   sen hade dom fullkornspepparkakor! Måste säga att jag tyckte dom va nog godare än vanliga!!! REKOMMENDERAS!!

Komemr verkligen sakna skolans mat den dagen jag slutar.. :(


(från senaste sthlm besöket)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0