Bygga bilbana!

Sandra har ju sovit hos mig så vi har legat i sängen halva dagen, sen kom Tilde :)
Jag & Tilde har vart hemma & myst! ätit på donken! KORS I TAKET! inte ätit där sen jag va ute me Malin i sthlm!! Men gott vare :) 3 burgare + en mella pommes + 1 kola klämde jag mig!
Ska jag nämna att jag redan ätit mackor & micromatlåda!  Shit måste se över mina hemska nya matvanor! 3 påsar me chips fick jag me mig å!
Tillbringat X antal timmar till att bygga ihop en bilbana me över 800 bitar!!!





Brum brum :)

Kommentarer
Postat av: LikeU

Ska du ut på lördag??? Var?

2008-12-27 @ 05:04:20
Postat av: Elin

Vad händer imorgon snyggo? ;) puss puss

2008-12-30 @ 23:48:17
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0