VILLAN TOTAL FÖRSTÖRD I BRAND

Så löd rubriken om artikeln sen stog följande text

Villa totalförstörd i brand


Mora

En tvåvåningsvilla mitt emot Zorngården totalförstördes i en brand i natt.

Det var strax före halv ett natten mot tisdag som räddningstjänsten fick larm om att ett tvåvåningshus i centrala Mora börjat brinna. Under hela natten har brandmän bekämpat branden, men byggnaden som ligger mitt emot Zorngården i centrala Mora har inte gått att rädda.

Inga personer har kommit till skada i branden, och det har heller aldrig varit någon fara för att elden skulle sprida sig till någon byggnad i närheten.

– Det har pyrt i väggarna hela natten, säger Tore Strand som är vakthavande vid polisen i Dalarna.

Vid halv sex-tiden på tisdagsmorgonen höll släckningsarbetet fortfarande på.


Jag har ALLT som ALLT sovit 20 minuter & de va precis innan klockan ringde som jag slumra till.. allt muller har hållt mig vaken! är så trött så det svider i ögonen! Ska lämna Tilde på dagis nu & sen åka raka vägen hem & sova! om det nu är  möjligt??!?!

Kommentarer
Postat av: Maria

Men usch så jobbigt! =S Men det var ju tyvärr inget de kunde göra för att inte störa nattsömnen för er runt omkring =/

Tack detsamma söt =)

Kramis

2008-08-19 @ 08:49:10
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

usch va hemskt! :S Kan inte komma på vilket hus det kan ha varit dock. Stackars dom som bodde där ;/

2008-08-19 @ 11:41:52
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Johanna

gumman!

Jag förstår mig inte på din sida och design.

Hittar inte ikonen för bloggens startsida och kan därför endast läsa ett inlägg åt gången från bloggkoll?? vöffö??



2008-08-19 @ 14:51:25
URL: http://desbarrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0