SMÄLLFET!

Uah UAH! så känner jag mig numera! Träningen har typ hoppasts över totalt numera!  3 gånger på ca 8 veckor! FY SKAM!!!
Sen massa alkohol & fet mat & massa godis chips ostbågar kladdkaka grädde MM... oj oj!!
Nu sitter man här & har gått upp minst 4 kilo på senaste tiden! Spyr på min spegelbild,inga kläder sitter somdom ska! och vad gör jag åt saken? Hmm.. Äter mera, tittar på på film hela tiden!! Slagit alla rekord i filmtittning..Enda motionen jag får är när jag går mellan kyl & soffan typ! UAH!
På måndag ska jag lyfta mig i kragen &ta tag i detta! ska gå & träna minst 4 dar nästa vecka, försöka hoppa över allt onyttigt! men jag är ju VÄRLDENS STÖRSTA GOTTEGRIS!! Ska kämpa på iaf!
 
TACKSAM FÖR ALLA TIPS NI HAR ATT MOTSTÅ ATT FALLA FÖR FRESTELSERNA!

min mage känns större än apans!! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0