SKOLSTART!

Gick upp i morse  som en vandrande zombie, ställde mig i duschen & sen fixa & föna håret & tupera & spraya & dona, sen på me lite smink.. Väcka Tilde & klä på henne & ge henne frukost. Sen kom Sandra hit & vi åkte och lämna Tilde på dagis & jag sa åt personalen att henne pappa hämtar henne efter kl 16.00 & sen for vi till skolan
Upprop i aulan kl 09.00 kände igen en del ansikten  b la en tjej som jag jobba me på Cubus förra sommaren & en annan gammal klasskompis...Massa musik & mysig stämmning & solen verkligen lyste upp hela aulan. Humöret va på topp!
Lärarna presenterade sig me en rolig sång och uppvisning & sen dags för upprop. Kände inte igen nån som skulle gå min inrikting nå.. Men Sandra bytte så vi ska gå samma sak, men kommer nog inte ha alla ämnen lika, men ofta skulle jag tro :)

Sen dags för fika, tog en kopp the & satte mig ute i solen :) MMM varmt & skönt..
Sen skulle mitt gäng mötas i bildsalen (vi alla som valt bildprofilen)
Presentationer & prat osv för att lära känna varandra lite bättre... kommer dock ej ihåg alla namnen fast vi inte va så många *skämms* men har ju fått en underbar lärare så detta kommer nog bli toppen :D

Sen dags för lunch! idag va den gratis! och underbart god! kommer ju äta ihjäl mig om jag ska äta där varjedag!! haha
Fläskarre & potatis & skysås & grönsaker , salladsbuffe  & efterätt marränger & grädde & chokladsås & fruktcoctail! :=)


sallad bröd & varmrätten.. åt upp allt !


Sen dags för den goda efterätten! ååå MÄTT vid detta lag! men är ju helt tokig i grädde!


Sen fick jag lov att bokstavligt TRYCKA i mig en stor portion till!! höll verkligen på att spricka!!

Sen dags för KONSERT!!!   va 2 jätte duktiga internationella killar som spela guitarr & nyckelharpa! jätte duktiga! men vid detta lag börjar min mobil pipa & fick massa sms av en viss person & kriget va i full gång som valigt varannan måndag!! Ska alltid krångla när min barnlediga vecka ska krångla!!! *morr*



Sen va det dags att träffa "bild gänget" igen & vi hade en guidad tur på skolan osv.. Sen fick vi sluta strax efter kl 14 :)

Men ingen ro inte.. Utan det va ju bara att åka till dagis & hämta Tilde som jag kommer ha denna vecka me! Stackar barn! Blir så förbannad så jag finner inga ord!!!!!!!!!

Följde me hem Sandra så Tilde & kevin kunde leka lite



och nu e klockan 16.20 & Tilde har fått lite i magen, dock har jag inte ätit än! hahaa

Ska ta me Tilde till gymmet strax ska träna Body pump mellan kl 17 - 18.00 Sen ska jag hem & äta nån god middag :)

hej svejs så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0