Skoldag 4!

Lek & grupp arbeten & visa upp lite, så börja våran dag idag! Sen upp i bildsalen & prata om material, penslar & färger & dylikt, måste ju beställa lite så.. MINST 600 kommer e väl att kosta mig att köpa in lite basgrejer, får ju ett ganska bra pris, hade räknat me minst 1000 kr!
Sen FIKA dags :D
Sen drog vi igång lite smått me att börja måla & pröva på lite.. jag e ju verkligen 100% nybörjare me att måla & sånt, kan INGET ALLS!!
Men ska visa min första lilla akvarell målning här då :)

 måla 3 olika bilder sen...
Just nu e jag hemma & äter lunch me Sandra & Camilla..  Klockan 13.00 ska vi va på Zornmuseet & Zorngården & få en guidad tur :P
Verkligen rolig vecka detta :)  Känneer mig inte en dag äldre än 10 år just nu! haha
Skriver en rad lite senare!

Adios!


Kommentarer
Postat av: Malin

åh låter som du har de kul !! va roligt, jag ser oxå fram emot att börja plugga nu... träna hjärnan lite... Känns som de behövs ;P

Puss Puss

2008-08-28 @ 12:56:42
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0