Promenix

Jag & Annso & Lina gick på ica & handla lite, jag handa en pasta sallad & kände mig jätte duktig & dom handla massa godis. Vi gick och satte oss på en bänk på gågatan & käka.. bara ddet att jag åt upp min sallad & sen fick jag lov att hugga i båda deras godispåsar!! UAH!! åt alldeles för mkt! Mer än dom själva! haha jag e nog Sveriges största godisråtta utan tvekan :P
Sen åkte vi & parkera Linas bil utanför hennes syster & tog en promenix ända upp till Willys!! (hennes syrra bor typ vid SHELL)
Då ska ni tänka att Lina är hög gravid & Annso handikappad , så det gjorde vi bra ändå :=)
Sen gjorde vi lite hyss längs vägen haha.. Palla lite körsbär, så himla gott, jag ÄLSKAR KÖRSBÄR!! *mums* vart säkert minst 30 körsbär längs färden :)
Insett att et står ju körsbärs träd överallt nästan :)
jag ska då ha minst 10 körsbärs träd på min gård när jag blir stor & har skaffat hus :)
Nu e jag hemma & ska dricka the... Blir nog bara att slänga sig på soffan & glo på lite film ..
Over and out!


Kommentarer
Postat av: marlene

körsbär e så gott:)

2008-08-12 @ 22:25:22
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0