Lager 157

Ursäkta dröjesmålet med uppdateringen! har haft fullt upp me att städa & tränat SPINNING & fixat massor :) Jag & Therese har städat ute på gården & handlat chips & ostbågar & vi har kikat på film & så.. Och internet krånglar till MAX här just nu!! *morr*

 Lägger in lite bilder från dagen :)

jag i morse innan vi åkte till Lager 157


Tilde äter frukost :)


Anna & Tilde gör sig klara :)


Annso på väg ner.. Vi åker me Snees :)


Framme på LAGER 157 såg ju ut som ett fängelse nästan :)

Lägger in några små.. klicka om ni vill se dom större :)
   


Snees & Tilde & Smångs & Annso & bilen vi åkte me :)

Hade verkligen jättetrevligt! Handla SKOR!!! ÄLSKAR SKOR!! :)

 Sen va det raka vägen hem.. Tilde åkte hem till sin mormor en vända & jag va & träna Spinning & duscha & handla & laga mat & så :) Sen hämta Tilde & hem & städa & mysa & kika film me Therese & Anders..

Nu ska jag & Therese själva se en till film & så :) Hon ska sova här me mig i natt :)

Kommentarer
Postat av: Malin

fasiken va snygg du e då gumman!!! :) pussa

2008-08-23 @ 05:57:54
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0