GOD MORGON

Söndag förmiddag & jag har fortvarande pyamajesen på :) Sitter här med blandade känslor, nyss fått reda på en sak! *URK* äcklad till max.. En viss peson som stått mig oerhört nära har ju gått upp i rök halvt & nu vet jag varför.. Men jag känner mig bara äcklad nu!! *BLÄÄÄÄ* Finner inga ord!!!  Så länge du 'r glad så är jag väl glad för din skull! Men sluta ljug & förneka saker! oj oj! idag e inte humöret på topp!
men ikväll ska jag ju ha film kväll & mys me mina kära vänner så då blire ALLT bra igen :)
bryr mig inte om dig så mkt längre som du tror för du har sjunkigt så LÅGT i mina ögon nu! Du hade kunnat vara ärlig från början eller skämms du över henne?? Sluta förneka det alla säger lixom!! Tänk om hon bara visste va du säger!
 HAHAHAHA

Kommentarer
Postat av: Anonym

NÄ, blä, fy tusan, jag är så less på dessa pedofiler!!

2008-08-10 @ 12:36:40
Postat av: MALIN

åå va jobbigt det låter gumman, :/ krama

jo vet den e skit gammal men har aaldrig vågat sett den.

ja men nip tuck e så jävla bra det måste du bara se!! u will love it.

saknar dej å gumman min! ! när komemr du hit då?? pusss

2008-08-10 @ 16:51:43
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/
Postat av: mamyleine

:-(

2008-08-10 @ 17:17:46
URL: http://www.metrobloggen.se/mamyleine
Postat av: Passa dig för vad du skriver

Låter som att du är avundsjuk för att hon är mycket yngre än dig! Jag känner honom och henne. Hon är myndig dvs 18 år. Sprid inga falska rykten, sådant kan man bli anmäld för.

2008-08-10 @ 21:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0