ANGÅENDE KOMMENTAREN!!

Passa dig för vad du skriver om GOD MORGON:
Låter som att du är avundsjuk för att hon är mycket yngre än dig! Jag känner honom och henne. Hon är myndig dvs 18 år. Sprid inga falska rykten, sådant kan man bli anmäld för.
IP: 81.234.140.101

Ser det ut som jag skrivit nånting om nå åldrar eller vilka personer jag syftar på?!? Kul att vissa tar åt sig! & Kul att vissa kan höra av sig så fort dom känner sig prickade! Va skulle jag va avis på? Avis är man om man bryr sig!! kanske? sa jag inte att jag va glad för din skulle kanske??
Så moget me alla dessa anonymna kommentarer!
väx upp!! JAG HAR GÅTT VIDARE ME MITT LIV! OCH DU VERKAR INTE HA GJORT DET TILL FULLO ÄNDÅ?? DU SÄGER EN SAK TILL MIG & VERKAR SÄGA EN ANNA SAK TILL HENNE! HÅLL DIG TILL HENNE !
ORKAR INTE BRY MIG OM ER DER FÅR NI LÖSA SJÄLVA!

Kommentarer
Postat av: Annzo

Ja, jag kan då inte förstå vad folk har för problem & varför sånna som de inte angår lägger sig i. För om de vore personen i fråga som skrivit så skulle den väl kunna skriva sitt namn? nej, jag säger då de, dessa morabor :P

2008-08-11 @ 02:21:47
Postat av: zalina

MM mora bor & jag vet nog själv vem som skrivit! orkar inte bry mig.. tar inte åt mig det minsta av anonymna avsändare.. kan dom inte stå för det så är det inget att lyssna på..

2008-08-11 @ 02:25:34
URL: http://zalinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0