Sen uppdatering från Torsdagen!

Igår åkte jag & Annso & Lukas & ronny till Borlänge :) hade skoj ... Bilresan va bäst :) Flickorna fram! sjöng & skråla lite med våra ljuva stämmor :)
Sen va det gymmet nästa lite fort me Annso & Zandra, för att sedan skynda sig hem & duscha & sminka sig!
Anna smångs fyllde ju 21 & vi va ett gäng som skulle se hockeyn nere på ishallen & äta mat!
Men ingen reastaurang va öppen! Fast Anna hade ringt ner & hört! MORR! så vi for på donken allihopa :D GÖTT GÖTT!!
Sen åkte vi ner igen! missa bara 10 minuter av matchen, så de va lugnt!
Mina nerver va inte gjorde för detta hockeydrama!!! jag satt & skrek & bet av mig varenda liten flisa av mina naglar! va så nervös!!!   GUD SÅ SPÄNNANDE de va!!!
Men tyvärr så gick vi ju inte vidare! Bättre lycka nästa gång!:)
Sitter på fel dator för att lägga in kort, så tyvärr inga bilder i detta inlägg..
Idag har jag inga planer på schemat än, ska hoppa liv i Annso & se om vi ska äta lite mat :)
Skriver mer sen!
puss

Kommentarer
Postat av: eeeeemmmmmaaaaaaa

anna ,nu när jag börjat läsa här så vill jag ju att du skriver nåt!!! varför annars ska jag gå in o kolla här? COME ON FÖFFAN :)
mår du fint idag? lite mycket kalorier igår tänkte jag, alla chips o snusk vi åt igår ;) puss

2008-04-12 @ 11:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0