DATANÖRD!

Idag har jag varit en riktig datanörd.... bara suttit & klickat på tangenterna..
Va ut en vända me Tilde, vi skjutsade Lukas till noret, Jag hade mina rosa pyamajsbyxor på mig då! haha. orkade inte byta om.. Idag har varit en riktig slappar dag..
Precis duschat jag & Tilde.. Passa på att raka benen & fixa, sen har jag faktist smöjt in mig med sån där body lotion med brun utan sol effekt, men jag tycker inte att den här är nå bra.. Provade NIVEAS för andra gången nu, och det kliar på halsen & jag fått nån finne av den! + att den ger inte så mkt färg på mig!   NATUSAN är mkt bättre!! Men tog enbart NIVEAS för att det var reaH&M :) Billigast är inte alltid det bästa alternativet ändå!
image852
Tilde är min lilla smyg fotograf! 3 år & knäpper fler kort än mig! haha. Det ska börjas i tid!
Bråka senast idag o mitt smink!! hon brukar stå med rouge borsten & ha sig..
"JAG VILL OXÅ SMINKA MIG" så brukar det låta!
Undrar vilken ålder som är passande att börja sminka sig vid? hmm?? INTE 3 år iaf!

Kommentarer
Postat av: liza

Tror jag har loreals bus..den e bra

2008-04-06 @ 21:21:12
URL: http://lizilou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0