ÄNTLIGEN!!

Blogg.se har spöka rejält åt mig! Inte kunnat uppdatera förens nu! Massor har hänt senaste dagarna :) På både ont & gott!! *asg* Orkar inte rabbla upp allt.. Ni nära & kära vet allt ändå :)
Men bowla i fredag & sen krogen.. Lördagen va vi i Leksand & titta på hockey! Tyvärr så förlora Mora.. men vi hade ju kul ändå :) Speciellt bussresan hem.. Sen va jag & parta lite... Sov på grannens kära soffa:) Eftersom min nyckel var spårlöst förvunnen!! men nu hänger den här i nyckelskåpet..Jävlar vilken helg säger jag bara :).. Nu blire lugnt ett tag :)
Typ umgåtts me min kusin en hel del.. Skönt att ha ha henne hemma i Sverige ett tag, men verkar inte bli så långvarigt ändå.. Ev så sticker hon snart iväg.. får se..
Har Tilde denna vecka så det blir bara massa lek & skoj & träning..
Aerobics igår.. Blir väl min kära Combat idag :) I LOVE IT! Men ska träna 30 min Core nu kl 12 innan jag hämtar Tilde på dagis..
Hockey ikväll blire tyvärr inte för min del :(
Utträttat massa ärenden idag fast klockan bara är 10!! Känner mig så duktig.
  SLÄNGER IN 4 BILDER FRÅN HELGEN
image826
Snacka om roliga miner!! *asg* från bowlingen..
image827
Zandra e så söt i sin fina min :) Ja kul som F*N hade vi iaf :)
image829
"ladies room" leksands ishall

image831
Bussresan hem från Leksand! rullande party :)
vart väldigt lite kort knäppta denna helg *snyft*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0