Värsta sovmorgonen :)


Jag låg kva i sänegn ända till 10.40!! så länge har jag inte legat på länge!! måste vara för man inte är 100% frisk än.. men är nog 95 % :)  Tog en rask promenad me Lukas rundan mot mora parken via ishallen & tebax.. lagom liten 15 minuters promenix=) jätteskönt väder... 4,3 grader.. känns som det är vår nu hahaha..
Håller på att tvätta en maskin nu.. är så underbart att ha en tvättmaskin hemma!! Går ju inte ens att förklara WIEEE :) tror jag har blivit tvättgalen.. håller på att tvätta allt!! så det känns väldigt fräscht just nu :)
Inte massa tvätt som ligger i olika påsar & man behöver inte gräva efter en viss tröja för att göra en snabb handtvätt & sen maxa el elemetet för att få tröja torr fort som FAN :P Har inte ett enda skitigt plagg i hela huset nu :) & det känns så skönt :)
åt en relivt nyttig frukost oxå.. fullkornsflingor me jordgubbar & lättmjölk :)
men till middag idag blir det potatisgratäng :) Den som man köper färdig på påse den e så himla god!!! sen ska jag ha vitlökssmör till det + en god köttbit & god sallad.. ÅÅ nu blir jag hungrig!
Va inne & läste Cillas blogg idag.. hon har en jätte rolig lista!! den väckte massa minnen från oss som e födda på 80 talet *asg* fan va klockren den va :) In & läs vett ja :)
http://wysteriia.blogg.se
nä nu ska jag ta & fixa lite här hemma.. måste ju fylla den nya byrån me kläder :) WIIE :P
Adios my friends

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Haha visst var den klockren! ;D

2007-12-29 @ 14:32:01
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Therese

bra att du har blivit nästan frisk vännen :) själv är man på väg o bli sjuk :( menmen sånt e livet .. ha de bra puss

2007-12-29 @ 21:51:47
URL: http://therror.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0