TOKA :)

Jaha idag har man varit duktig :) vart uppe sen 05.15.. skjutsat Tilde på dagis & sen jobbat 8 timmar.. hem & laga mat.. Sen pilla lite på datorn & sen gick jag & träna SJÄLV!! stackars Maja e lite sjuk :(
men jag hade skoj som fan ändå.. Körde både Step up & Body Combat & Core :)
Sen va det bara att skynda sig hem & slänga sig i duschen & skala en hel påse me räkor! & gjorde mig själv 2 stora LYXIGA RÄKMACKOR med mycket majonnäs :) Men det räckte inte kände mig utsvulten ändå så det vart en STOR skål med kellogs  special "red berries" den e skitgod!!! Men inte nå nyttig alls!! Innehåller ju massor me socker .. men den e oemotståndligt jävla god ändå :)
image41


De e ju så jävla Skoj att studsa runt :)

image42

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0