tjolahopp :)

Sitter nu här på Stormyren hemma hos Lukas.. har inte hunnit mer än slutat jobba & handla lite.. Lagar lite mat.. Blir pasta carbonara.. 5dl grädde & 500 gram bacon! :) MUMS!!!!!!!!!!! me love food! sen ska jag ta mig ett litet bad & krypa ner tidigt! massa sömn att ta igen! Börjar fan bli gammal & sliten! haha
¨
Idag har jag vart i både Tandådalen & Lindvallen & jobbat.. man hinner se ganska mycket när man åker runt så här på dagarna :)

Och på fredag ska man iväg till Orsa & äta Julbord! men dissar Bowlingen! orka sitta kvar där hela kvällen! Ska ta & hitta på nå annat istället.. kanske t.o.m SOVA!
Nä nu har jag icke tid me detta ska springa till min mat! & sen hitta nån bra film!
tack och hej leverpastej!

hitta ett gammalt kort jag glömt bort här på Lukas dator .. Bingo! hahaimage10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0