Rekord!

WOW sluta tidigt idag! :) bara jobbat 7 timmar! rekord! ska byta om & åka & hämta Tilde på dagis & sen ska vi hämta Lukas på jobbet & sen hem 30 minuter & sen sätta oss i bilen igen för att åka till dagis & ha lite Luciafirande! åå bara stress stress.. måste tina lite lussebullar ur frysen! fan mitt nyårslöfte ska bli att börja ett nytt liv! *suck* men inte undra på att man äter som man gör när det bara är stress stress.. idag satte jag mig t.o.m ner & såg massa små glittriga små prickar som bara flög runt i rummet.. sen blunda jag länge & öppna ögonen igen & dom flög fortvarande runt.. va lite läskigt men det gick över ganska snabbt.. kanske ett tecken på att det inte är som det ska?!? & senil & glömsk börjar jag bli! :S
YEAH! inte tid me datorn nu! Tack och hej leverpastej!image31

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0