PARADIS!

Ja jävla skitfan! Va är det för fel på mig?!?! bara värsta suget efter choklad hela tiden! Besviken på mig själv! så knäpp så jag fik lov att gå & hämta en julklapp som jag slagit in.. fick lov att öppna den & slita upp den & äta en ca 20 choklad praliner! WIEEEEEE sen vart jag glad.. & nu har jag ångest! SUCK! kommer snart att få lov att söka hjälp för dette extrema sockerbegär.. går inte att förklara för nån hur hemskt det är?! det blir som ett drog.. kan inte leva utan socker.. måste gå runt & va hög på socker.. börjar fundera på om man kanske har fått diabetes el nå? Vill gärna ha massa sötsaker hela tiden.. spelar ingen roll hur mätt jag är.. finns alltid plats för choklad.. i extrema mängder!    

Min kollega har fått en tid till mammografi där man ska klämma tuttarna.. Jag börjar fundera på hur det ¨går till när man har Silikon i sina bröst.. man lär ju inte ska kunna klämma dom lika hårt då? Tänk om dom skulle spricka?! haha

Kommentarer
Postat av: Kjelle

heja dalarna :) skrivit till dig på lunar... har konstaterat du är superfin å jättevacker.. har snälla ögon å ansikte :) du verkar va en seriös, vettig o bra människa... iaf d intryck ja fått av din blogg.
hehe... godissug? d kan vero på många orsaker ;)
du modellar?! fick d intrycket på lunar..
iaf... ta hand om dig själv å ja hoppas Din käresta är varm, snäll, kärleksfull, godhjärtad å respektfull mot dig! ananrs förtjänar man inte dig! :) sköt om dig! mvh fr leksand

2007-12-10 @ 21:31:36
URL: http://welcome.to/slangen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0